måndag 7 maj 2012

Waitomo Caves

Jag har väntat med att blogga tills jag kunde lägga upp bilderna från vår Black Water Rafting i Waitomo Caves som vi dumt nog köpte på CD-skiva (varken min eller Fredriks dator har så klart en cd-rom...)

Här kommer iaf äntligen bilderna från raftingen. Jag kan tillägga att vi hade hört väldigt bra saker om denna tripp i grottorna och hade hyfsat höga förväntningar vilket det så klart inte nådde upp till. Det var häftigt att färdas på gummi ringen i vattnet nere i grottorna och det var ett väldigt coolt sätt att se glow wormsen som bor där nere, men det gick ganska långsamt, och var inte fartfyllt med plötsliga vattenfall som man flög nedför som vi hört från en viss person nere på skolan i Dunedin... Vi var ändå nöjda i slutändan även om vi hann bli väldigt kalla mot slutet....





Bilderna var inte dom bästa så man kanske kan diskutera om det var värt att köpa dom, men jag antar att det är roligt att ha som minne eller nått sånt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar